Eccedentesiast

Eccedentesiast

I hate myself

2015. május 02. - Ana girl

large_2.jpgIgen... Mai nap is úgy indult, mint ahogy a legtöbb, az elmúlt pár hónapban. Reggelire kicsit ettem, délben alig, viszont délután jött a zabálás. És ebből elegem van. Annyira nincs kontrol bennem, hogy az már siralmas. És 1 hónap van nyárig. 1 hónap! Emlékszem, még szilveszterkor megfogadtam, hogy nyárra elérem a kívánt 50-55kg-ot. És most itt vagyok, 65kg-mal, ami azt jelenti, hogy nemhogy fogytam, hanem még híztam is. Az egész pedig egy dolog miatt.. hogy nem tudom megállni, hogy ne zabáljak. Viszont ez az, ami miatt elkezdtem ezt a blogot írni. Tudom, legbelül mélyen, hogy meg tudom csinálni. Mivel nincsenek nagyon barátaim, ezért nem tudok senkivel erről beszélni. Szóval létrehoztam ezt a blogot, ahol vezetni fogom a napjaimat, azért hogy legyen valahova leírnom őket, és ezáltal remélem nem fogok több felesleges kilót magamra gyűjteni és tovább utálni magam, mert őszintén szólva ráuntam. Elegem van ebből az életből. Abból, hogy alig van kedvem kimenni az utcára, emberek közé. Ha valahova hívnak, inkább itthon maradok, nehogy lássák a hájas fejem. Inkább távol tartom magamtól a fiúkat is, Tudom, hogy ez nem jó dolog, és tudom, hogy lehetne jobb életem is, de egyszerűen nem tudom élvezni így. Nem tudok felhőtlenül boldog lenni így. És tudom, hogy menni fog. Egyszer már sikerült is. És újra fog. MEG TUDOM CSINÁLNI. És muszáj megcsinálnom, mert ez így nem élet. Bent vagyok állandóan és tömöm a fejem. Elég ebből. Több vagyok ennél, erős vagyok! És annak is kell lennem, hiszem másképpen nem fog menni. Nemet kell mondanom sok mindenre, de ez a javamra fog válni! És szép, és vékony leszek! Most van május 2. Egy hónap alatt -5 kg a cél! Simán meglehet, ha mindent betartok! És be kell tartani, nincs több mellébeszélés, és nem fér bele még egy szelet kenyér és még egy szelet süti! Elég volt ebből!!!! És sikerülni fog, képes vagyok rá!

Most pedig itt ülök a szobámban kipukkadó hassal és arra gondolok, mennyire idióta vagyok. És ez már hányszor előfordult, és hányszor megfogadtam, hogy abbahagyom! És mindig újra visszaestem és a WC-ben kötöttem ki. Utálom magam. És ha nem változtatok, továbbra is utálni fogom magam, és ezt nem akarom. Elegem van ebből az életből, és abból... Be kell fejeznem!large_3.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eccedentesiast.blog.hu/api/trackback/id/tr77424564

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása