Eccedentesiast

Eccedentesiast

Pat Gallaghan: Kiút az evés fogságából

2015. május 03. - Ana girl

Ma elolvastam Pet Gallaghan csodálatos könyvét, (nem mintha nem kellett volna tanulnom és egyebek, de mindegy..) és teletöltött inspirációval, motivációval és teljesen megváltoztatta a hozzáállásomlarge_7.pngat a helyzetemhez. Annyira szuperül érzem most magam. És remélem hosszú távon is fogom tudni majd kamatoztatni; mindenesetre most tele vagyok erővel, és elhiszem, hogy ezzel menni fog. Mindenkinek nagyon ajánlom elolvasni, nem túl hosszú, de annál élvezetesebb, főleg ha az ember evészavarral küzd, főként falásrohamokkal.

Fontos tudni rólam, hogy kb egy éve folyamatos harcban vagyok a kajálással. Bírom egy ideig, aztán rám jön egy roham és az otthon található ételek 70%-át besöpröm.. Aztán persze jön a bűntudat, depresszió, WC... Viszont ez a könyv most teljesen átállította az agyamat és telepakolta sok-sok érdekes dologgal, amire eddig nem is gondoltam. Nagyon sok gyakorlat van benne, amit fogok csinálni, és a végső következtetéses tanácsokat is megfogadom, ami teljesen megváltoztatja az életem és az eddigi hozzáállásom a kajához. Írok pár példát, ami szerintem nagyon hasznos, én tuti alkalmazni fogom, és szerintem segíteni fog:

  • "Akkor egyél, amikor éhes vagy, vagy ha úgy döntesz, enni szeretnél!
  • Amikor eszel, kérdezd meg magadtól, mit szeretnél enni, és azt edd, amit szeretnél, bármi is az!
  • Annyit egyél, amennyi jól esik, ha megint éhes leszel, megint ehetsz!
  • Felejtsd el azt, hogy "ma utoljára, holnapról fogyózok..!" Bármikor bármennyit ehetsz, amit szeretnél, nincs olyan hogy utoljára!
  • Ne legyél türelmetlen, ha nem azonnal szemmel látható a változás!
  • Soha ne értékeld le magad, bármit tegyél is!"

Tudom, hogy ezek nagyon alapvetőnek hangozhatnak egy kívülállónak, viszont nekem ezek a dolgok mindennapjaimat keserítették meg. Azzal, hogy éheztetésbe küldtem a szervezetem, alapból elrontottam mindent. Erre rásegített a különböző ételek elvonása, és ez a kettő mindig azt eredményezte hogy 2 nap múlva magamba borítottam az egész hűtőt. De ezek után látom, hogy nem tiltanom kell mindent magamtól, hanem átgondoltan kell étkeznem és akkor nem lesznek falásrohamok, amiket aztán megbánok és depresszióba zuhanok, ahonnan ismét éhezés és újabb falásroham jön. Ezeket mind el lehet kerülni!!! Istenem, bárcsak előbb olvastam volna ezt a nagyszerű könyvet el :) Már a mai napom is teljesen más volt, elkezdem ezeket a praktikákat, és erről fogok írni mostantól! Pozitív energiák mindenhol :)

A bejegyzés trackback címe:

https://eccedentesiast.blog.hu/api/trackback/id/tr357427284

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása